Helly Hansen „Alive since1877” – nowa kampania

materiał informacyjno – promocyjny

„Alive since1877” nowa  kampania Helly Hansen.

 

zrzut-ekranu-2016-11-04-o-23-01-03

Kiedy ostatni raz czułeś, że naprawdę żyjesz? Byłeś wtedy na szczycie góry czy gdzieś na środku oceanu? A może po prostu cieszyłeś się kroplami deszczu na twarzy? Helly Hansen rozumie, że te momenty, które najbardziej pamiętasz w swoim życiu, są tymi, w których najmocniej czujesz, że żyjesz. Tej jesieni, Helly Hansen swoją nową kampanią   „Alive since1877” nie tylko zachęca ludzi do tego by poczuli że żyją podczas uprawiania sportów outdoorowych, ale także odzwierciedla to co robi marka od pierwszego dnia swojego istnienia – rozwija profesjonalnej klasy sprzęt.

65508_123_hero-copy

 

Inspiracja do powstania nowej kampanii zaczerpnięta została od ponad 50 tysięcy górskich profesjonalistów, którzy każdego dnia używają odzieży Helly Hansen. Oni nie tylko zdecydowali się na życie i karierę, dzięki którym czują, że żyją, ale tak że działają bezinteresownie upewniając się, że reszta z nas może czuć się w górach bezpiecznie. Kampania będzie rozwijać się za pośrednictwem mediów społecznościowych, reklamy oraz inspirujących filmików, których przesłaniem będzie myśl – (poczuj że żyjesz) żyj chwilą.

zrzut-ekranu-2016-11-04-o-23-07-05

Od 1877 roku Helly Hansen opracowuje profesjonalnej klasy ubrania. W tym sezonie, ponad 50 tysięcy profesjonalistów, z ponad 200 ośrodków narciarskich, oraz prowadzących działanie w górach na całym świecie, zaufało ubraniom marki Helly Hansen.  To ludzie, którzy codziennie pracują w najbardziej inspirujących i jednocześnie najtrudniejszych warunkach. Kampania Helly Hansen powstała, by uczcić profesjonalistów i entuzjastów sportów outdoorowych. Chce pobudzać i motywować konsumentów, a także przekazać, że tworzone są profesjonalnej klasy ubrania po to, aby pomóc ludziom żyć pełnią życia.

zrzut-ekranu-2016-11-04-o-23-00-31

Wszyscy chętni mogą brać udział w  kampanii, która zaczyna się w listopadzie. Za pośrednictwem mediów społecznościowych można oznaczać swoje aktywności #feelalive. Poprzez dodawanie zdjęć i filmików, na których przedstawione są najbardziej ekscytujące i inspirujące momenty ze swojego życia, uczestnicy będą mieli szansę wygrać nagrody od Helly Hansen.

O Helly Hansen

Założona w 1877 roku, w Norwegii, marka Helly Hansen wciąż ulepsza swoją profesjonalną odzież. Dzięki  doświadczeniu czerpanemu z życia i pracy w najsurowszych warunkach naszej planety, firma stworzyła długą listę innowacji rynkowych, między innymi pierwszy elastyczny, wodoodporny materiał, który powstał prawie 140 lat temu. Kolejne przełomowe odkrycie to pierwszy materiał typu polar stworzony przez Helly Hansen w latach 60., a także stworzoną w latach 70. pierwszą linię technicznej bielizny termoaktywnej, wykonanej w technologii LIFA® Stay Dry.  Firma jest też  autorem wielokrotnie nagradzanego systemu H2Flow, pozwalającego na regulację temperatury ciała w odzieży technicznej.HH to światowy lider zarówno w produkcji odzieży żeglarskiej jak i profesjonalnej odzieży narciarskiej. Odzież narciarską od Helly Hansen nosi ponad 50 tysięcy profesjonalnych narciarzy ,reprezentacje olimpijskie, reprezentacje narodowe oraz profesjonalni instruktorzy i przewodnicy w ponad 200 ośrodkach i kurortach narciarskich. Odzież wierzchnia, bielizna termiczna, odzież sportowa, obuwie są sprzedawane w ponad 40 krajach i cieszą się zaufaniem entuzjastów sportu i outdooru na całym świecie