Viking – polska marka – gruntowna zmiana logotypu i nowy podział kolekcji

x-default

Viking – zmiana logotypu.

Zbliżający się sezon 2017 to przełomowy moment w historii marki Viking, która od kilku lat coraz intensywnie rozwija swoje linie produktowe. Powody są dwa. Po pierwsze właśnie dziś oficjalnie ogłosili zmianę ich dotychczasowego logotypu a wraz z nim całej identyfikacji wizualnej. Cel jak widać był jeden, nowoczesny logotyp ma za zadanie odzwierciedlanie zmian jakie zachodzą w życiu marki, a także odświeżenie jej wizerunku.
1-a-new-story-begins-viking

Nowe logo jest dynamiczne a przy tym maksymalnie czyste w formie. Agresywna czcionka oraz funkcjonalny piktogram, sprawiają, że kojarzy się ze sportowymi emocjami i rywalizacją. Tym samym zmiana ta wpisuje się w tendencje rynkową, dla przykładu możemy prześledzić rebranding takich marek jak Reusch czy w ostatnim czasie Salewa, które zmianę swoich logotypów ukierunkowały w podobną stronę.

1-winter17_1

Czy zmiana wpłynie pozytywnie na rozpoznawalność marki, oraz lepszy jej odbiór wśród klientów, przekonamy się już wkrótce.

1-outdoor16_1

Druga nowość, którą przygotował dla nas zespół Viking’a to nowy podział ich kolekcji. Marka do tej pory kojarzona przeważnie z czapkami i rękawicami zimowymi rozgranicza mocno ofertę na kolekcję Zimową dedykowaną głównie sportom zimowym ( narciarstwo zjazdowe, biegowe, skitourowe, snowboard ) oraz kolekcje Outdoorową ( trekking górski, nordic walking, bieganie , szeroko pojętą aktywność na świeżym powietrzu).

1-outdoor16_2

Wynikiem tej ostatniej jest zaprezentowany przez nich katalog Outdoor 2017, który znajdziecie do pobrania na stronie www.viking.pl.