LINDSEY VONN, NARCIARSKA LEGENDA I HEAD SPORTSWEAR PLANUJĄ WSPÓLNĄ PRZYSZŁOŚĆ

page1image3863808

KENNELBACH, AUSTRIA (październik 2019) – Mistrzyni olimpijska Lindsey Vonn, najbardziej utytułowana narciarka wszech czasów, oraz HEAD Sportswear, producent odzieży narciarskiej oglobalnym zasięgu, nawiązują współpracę. Od września 2019 roku Lindsey Vonn jest oficjalną ambasadorką działu HEAD Sportswear. Współpraca Vonn z marką HEAD rozpoczęła się w 2009 roku i obejmowała sprzęt narciarski. Teraz zostaje poszerzona o narciarską odzież techniczną.

Vonn wyróżnia się nie tylko na narciarskich stokach, ale również na czerwonym dywanie – jest uznawana za jedną z najbardziej stylowych sportsmenek, czego potwierdzeniem jest jej obecność na liście „50 najmodniejszych” magazynu Sports Illustrated w latach 2017, 2018 i 2019. Łącząca narciarską pasję z zainteresowaniem modą, Vonn będzie aktywnie uczestniczyć w projektowaniu własnej narciarskiej kolekcji.

Nie ma wątpliwości, że Lindsey Vonn wniesie do partnerstwa z HEAD Sportswear swój niepowtarzalny styl. Linia Lindsey Vonn x Legacy wzbogaci kolekcję odzieży narciarskiej HEAD od sezonu 2020/21.

Lindsey z niecierpliwością oczekuje realizacji projektu. „Z marką HEAD jestem zawodowo związana od 2009 roku i bardzo szanuję wartości firmy” – podkreśla. „Współpraca z departamentem odzieży narciarskiej to zupełnie nowe wyzwanie w moim życiu po zakończeniu kariery narciarskiej”.

„Nie mogę się doczekać powstania kolekcji Legacy – to realizacja mojej wizji modowej, a zarazem zaawansowanej technicznie odzieży narciarskiej. Mam nadzieję, że uda mi się wykorzystać doświadczenie zawodnicze i pasję, aby zrewolucjonizować narciarską modę pod względem stylu i funkcjonalności” – mówi Vonn. Osiemdziesiąt dwa zwycięstwa w alpejskim Pucharze Świata, złoty medal olimpijski w zjeździe oraz dwa złote, trzy srebrne i trzy brązowe medale Mistrzostw Świata w narciarstwie alpejskim to nie tylko imponujące liczby – dzięki tym osiągnięciom Lindsey Vonn jest najbardziej utytułowaną narciarką w historii tej dyscypliny. Podczas wyczynowej kariery ta wyjątkowa sportsmenka często podejmowała nieoczywiste decyzje i przesuwała wyznaczone granice. Była pierwszą kobietą startującą na męskich nartach i ubiegała się o możliwość rywalizacji z mężczyznami w zawodach alpejskiego Pucharu Świata, na co ostatecznie nie uzyskała zgody. Jej nieprzeciętnym sukcesom we wszystkich zjazdowych dyscyplinach towarzyszyły liczne kontuzje, a niestrudzona walka o powrót na szczyt potwierdziła jej ogromne ambicje.

page2image3902336

„Niesamowita waleczność iłatwość wyznaczania niekonwencjonalnych ścieżek czynią z Lindsey idealną partnerkę HEAD Sportswear” – przyznaje Roman Stepek, wiceprezes HEAD Sportswear. Departament odzieży HEAD wznowił działalność w 2016 roku pod kierownictwem Stepka i szybko udało mu się odzyskać wiodącą pozycję na rynku odzieży narciarskiej. Właściciel HEAD GROUP, Johan Eliasch, dodaje: „Jestem zachwycony współpracą z Lindsey”.

„Opracowaliśmy nowe wzornicze koncepcje, które redefiniują podejście do pozyskiwania materiałów i produkcji ubrań. Było to duże wyzwanie, do którego podeszliśmy z ambicją i pozytywną energią. W rezultacie powstała zróżnicowana, zaawansowana technicznie i modna kolekcja odzieży narciarskiej i tenisowej” – tłumaczy Stepek.

Najlepszym przykładem jest nowa linia Legacy, której twarzą w sezonie 2020/21 będzie Lindsey Vonn. Kolekcja łączy najnowocześniejsze materiały z eleganckim, a zarazem oryginalnym stylem inspirowanym modą retro. Zdaniem Stepka to zupełnie nowa odsłona HEAD Sportswear będąca zapowiedzią nowej dekady.

„Celem jest dalsze rozwijanie tej linii dzięki współpracy Vonn i zespołu projektowego HEAD Sportswear. Liczymy, że Lindsey wniesie do projektu zarówno wiedzę zdobytą przez lata niesamowitej sportowej kariery, jak i swój silny charakter” – wyjaśnia Stepek.